Az Év Vásárlóbarát Díja 2024

Általános információk

Kapcsolat

 

 

AZ ÉV VÁSÁRLÓBARÁT DÍJA 2024

ÚJ VERSENY!
Keressük az FMCG-piac kiváló vásárlóbarát megoldásait! Keressük a maximális CX-hatást!

 

Az ügyfélélmény (Customer Experience, CX) napjaink egyik legtöbbet kutatott területe. Nehéz egyetlen definícióval meghatározni a lényegét sokrétűsége miatt, az azonban nem vita tárgya, hogy ügyfélélmény nélkül hosszú távon nincs sikeres üzlet. Egyfajta megközelítésben az ügyfélélmény az a ritka állapot, amikor a vásárló valamilyen interakció során – legyen az értékesítés, tájékoztatás, problémamegoldás, konfliktuskezelés stb. – olyan tapasztalatokhoz jut, amely hosszú távon pozitív benyomást kelt benne, és ezáltal a fogyasztó elkötelezetté válik egy márka, cég, szolgáltatás iránt. A fogyasztói érzelmek, a kötődés kialakulásának feltétele, hogy a vásárlói elvárások, az ígéret és a valós tapasztalat összhangban legyenek egymással.

Azok a cégek, amelyek képesek pozitív ügyfélkontaktust teremteni a fogyasztóikkal, jó eséllyel sokkal nagyobb rajongói tábort, lojális közösséget tudnak maguk körül kialakítani, mint azok, amelyek nem fektetnek nagy hangsúlyt az ügyfélélmény fokozására.

Egyes piackutatási adatok szerint legalább ötször annyiba kerül új vásárlót bevonzani, mint a régit megtartani a kiemelkedő ügyfélélmény, vásárlói élmény megteremtésével. Sőt, az elégedett fogyasztó rajongóvá válik, és nagy valószínűséggel másoknak is szívesen ajánlja azt a márkát, céget, szolgáltatást, kiszolgáló személyzetet, amivel kapcsolatban jó élményei voltak, ezáltal további új vevőket is hozhat a vállalkozásnak. Ha viszont valakit negatív fogyasztói élmény ér, a kutatások szerint tízszer valószínűbb, hogy nem marad a cég ügyfele, vásárlója.

Aki megtalálja, hogy mi az az élmény, megélés, tapasztalat stb., ami odafigyelésre, vásárlásra, cselekvésre, vissza-visszatérésre tudja sarkallni a fogyasztót, annak nyert ügye van, előnyt szerezhet a versenytársakhoz képet.

A lényeg, az ügyfélélmény pozitív érzetet ad, állandóságot, biztonságot jelent a fogyasztónak, fokozza a kényelemérzetet, könnyebb átláthatóságot, gyorsabb kiszolgálást vagy egyéb előnyöket nyújthat, vagy mindezt összességében. Ez a folyton változó világunkban egyre értékesebb a fogyasztók számára. A fogyasztók nagyra értékelik, ha van egy termék, szolgáltatás, egyéb kreatív megoldás, amiben tudnak bízni.

A magas szintű ügyfélélmények körülményeinek a megteremtése tehát általánosan javítja a fogyasztók közérzetét, általános jóllétét, elősegíti az eredményes üzletet.

Ezért döntött úgy a Store Insider kiadója, a PPH MEDIA, hogy elindítja Az Év Vásárlóbarát versenyét az FMCG gyártók, forgalmazók, szolgáltatók és kerekedők számára. A versenyen a cégek fogyasztóknak szánt, kiemelkedő ügyfélélményt nyújtó megoldásait keresünk.

Az új díj célja, hogy kiemelje és népszerűsítse a piacon működő és fellelhető jó gyakorlatok közül az átlagon felüli, legfigyelemre méltóbbakat, amelyek növelik a fogyasztók ügyfélélményét, ezáltal reflektorfénybe állítsa a díjazottak tevékenységét az adott területen. Hisszük, hogy mindez növelheti a díjat nyert cégek, márkák megítélését a piacon. Emellett célunk a szemléletformálás is, hogy a legjobb ügyfélélmény-megoldások bemutatásával és népszerűsítésével hasonlókra inspiráljuk a piac más szereplőit is.

Az Év Vásárlóbarát díja minden kategóriában az elmúlt 12 hónap teljesítménye alapján osztja ki a szakmai zsűri.

A verseny eredményeiről sajtóközleményt adunk ki, a díjazott megoldásokat népszerűsítjük a médiafelületeinken (Store Insider, storeinsider.hu; Kreatív, kreativ.hu; hrpwr.hu), illetve az említett sajtóorgánumok közösségi média felületein.

A versenyre nevezhető minden típusú megoldás:

  • Offline megoldások
  • Online megoldások
  • Multichannel megoldások

 

Szakmai együttműködő partnerünk az Ipsos Zrt.

 

 

 

Kapcsolat

Rendezvényszervezés
Tóth Jázmin
senior event manager

[email protected]
+ 36 30 938 9398

Szponzoráció

Márton Mónika
key account manager

[email protected]
+ 36 30 600 7794

 

 

Impresszum
Adatkezelési tájékoztató